Sidste uge var hektisk. De sidste var kommet tilbage fra ferie, og der var masser af arbejde at tage fat på for alle. En stor del af os, bruger printeren en del, da vi alle skal korrekturlæse på kryds og tværs. Vores computere på kontoret er ikke de hurtigste, og når bølgerne går højt, stressen stiger og hastigheden er i vejret, kan de ikke rigtigt følge med.
Det gav et stort bagslag i fredags, hvor jeg var træt af, at den ikke reagerede hurtigt nok, og fik trykket på printknappen… mere en én gang. Jeg fik optaget printeren i næsten en time, og fik printet de samme otte sider ud igen og igen.
Det kunne ikke stoppes fra computeren, da den var frosset. På selve printeren var der heller ingen hjælp at hente, og den store røde slukknap reagerede ikke. Vi turde ikke trække stikket, af frygt for, ikke at kunne få den startet igen. Hver gang strømmen går til den, nulstiller den nemlig sig selv, og vi skal have en tekniker ud, for at fikse det. Det er ikke optimalt, men efter en times tid løb den tør for printerpatroner – heldigvis havde tonerland.dk lige leveret en ny sending samme dag, og efter vi havde sat de nye brother blækpatroner i, opdaterede den systemet og stoppede resten af printeropgaven.
Ironisk nok, blev der ikke læst korrektur på de 10.000 x 8 sider. Ikke en gange én gang. Vi havde for travlt, og nu endnu mere, fordi ingen andre i afdeling havde kunnet printe.
Note 1: køb en ny printer!
Note 2: husk altid at have nye printerpatroner klar
Note 3: jeg behøver ferie – igen
I denne uge holder jeg mig fra printeren, og jeg tager min egen computer med på arbejde i stedet. Det nytter ikke at stresse, når udstyret ikke kan følge med, og klog af skade, så sørger jeg for, at ansøge om nye computere til hele afdelingen hos ledelsen.